Torsdag 090326

Usch.. är så trött! Freja ligger bredvid mig här i soffan och sover. Jag vill också sova! Men måste vänta tills tvätten i tvättstugan är klar..

Idag har jag haft ont i huvudet nästan hela dagen. Ett tag blev jag riktigt orolig.. Det flimrade framför ögonen och emellanåt så försvann synen helt på ena ögat. Men nu är jag bara trött.

Freja är fortfarande jättesnörvlig och hostig. Hon har en riktigt jobbig hosta, det liksom skräller i hela bröstkorgen på henne när hon hostar. Gör ont i hjärtat att höra henne låta så.

Imorgon måste jag dessutom bege mig till Stockholm t o r för att lämna Emma. Tar emot att behöva åka tåg med Fräsen, men har jag lovat, så har jag!

Igår tog vi en långpromenad och handlade lite till dopdagen. Hämtade ut det vi beställde för ett tag sedan. Blir perfekt till dopet.. =)

Ska handla mer på lördag. Det ska ju ordnas med fika till ett stort antal människor så det kommer ju att gå åt en hel del.

Fortfarande duktig! Heja heja mig..

Men när ska man sluta längta efter skiten??? Jag dagdrömmer till och med om eländet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback