Söndag 070930

Sista september. Tiden flyger verkligen fram.

Den senaste tiden har varit rätt tråkig. Har jobbat, tagit hand om barn och hem. Vädret har varit rätt trist och blää..
Det enda roliga som hänt på sistone är att hockeyn har dragit igång igen.

Utav tre spelade matcher har SSK vunnit två! Hoppas det fortsätter lika bra som det har börjat.

Nästa helg blir det roligare. Då ska moster + man + svåger ha en fest.. Det ska faktiskt bli riktigt skoj, var ett bra tag sedan alla var samlade!

Ska väl försöka få håret kliptp tills dess. Det behövs verkligen.. Önskar ibland att jag kunde ha tunt hår, så att man slapp det här förbannade burret!

Imorgon vankas det jobb igen. Känns inte alltför betungande, då jag är inne i en "tycka-jobbet-är-skoj"-fas just nu!
Hoppas den håller i sig!

Lördag 070908

Var ett tag sedan jag uppdaterade! Varför? Antagligen för att dagarna ser likadana ut.

Upp, lämna på dagis, åka till jobbet o jobba, hämta på dagis, hem, laga middag, gosa o prata med barnen, natta dotter, krascha i soffan en stund, sova. Sen börjar det om igen!

Idag sov jag ut, för första gången sedan i början på juli. Dottern är hos sin pappa denna helg. Och jisses så galet skönt det var att få sova! Vaknade vid 10.35 av att sonen öppnade toalettdörren.. Låg kvar en timme till!

Idag bär det av mot Södertälje, för vi ska hem till lilla moster som fyllt 40år.

Roade mig häromdagen med att göra om lite bilder på en sajt på nätet...

Så här blev resultatet!

 Så skulle jag tydligen se ut som mörkhyad!
 Jag som apa! 
 Asiat!
 Är det så här jag ska se ut som gammal kärring, så hoppas jag att jag dör ung! hahahaha..

Ungarna kommer tydligen se ut så här som gamlingar!