Lista!

 
A is for age: 30
B is for booze of choice: Jägermeister + red bull.
C is for career: Karriär och karriär.. Är försäkringstjänsteman. Iallafall enligt mitt anställningsavtal.
D is for your dad?s name: Kalevi
E is for essential items to bring to a party: Partyhumör, något gott att dricka.
F is for favourite song at the moment: Är inne i en anti-musik-period, så ingen!
G is for favourite game: Poker och backgammon.
H is for home town: Stockholm numera, tidigare Södertälje
I is for instruments you play: Ingen alls.. tidigare skinnflöjt.. *s*
J is for jam or jelly you like: blåbär
K is for kids: En son och en dotter. Finast i världen!
L is for living arrangements: Hyreslägenhet
M is for mother?s name: Irma
O is for overnight hospital stays: 5 kanske.. eller något.. varav två är när barnen föddes.
P is for phobias:  Kan inte komma på någon just nu.
Q is for quotes you like: -
R is for relationship that lasted the longest: Fd sambon... 3 år och ca 4 månader.
S is for sartorial style: Olika. En humörsfråga. Och vart jag är på väg.
T is for time you wake up: 05,50 på vardagarna. ca 8-9 på helgerna.
U is for underwear: Hotpants typ...
V is for vegetables you love: Röd paprika, gurka, majs och lök
W is for weekend plans: Helgen som kommer....Shopping och städning.
X is for x-rays you?ve had: Oj.. det har jag inte en aning om.
Y is for yummy food you make: All mat jag lagar är ju yummy! *flinar*
Z is for zodiac sign: Tvilling
Å är åt dem du vill skicka listan vidare till:  ÄH!!!!!! Alla som vill får väl ta den..
Ä är för älsklingstrend: Tss.. otrendigare människa än mig får man ju leta efter!
Ö är för en önskan just nu: Fred på jorden. Och på det privata planet.. att min ekonomi ska bli bra någon jävla gång! =)