Torsdag 090312

Whoot whoot.. Nu går det undan vill jag lova! Fast idag har det varit jobbigt.. Eller jobbigt och jobbigt. När attackerna har satt in så har de hållt i sig längre.

Då gäller det att ta djupa andetag och tänka på annat. Lättare sagt än gjort, men hittills så funkar det.

Fast alla säger ju att dag 3 är värst. Kul att just den dagen inträffar imorgon, fredagen den 13e. Dagen då jag ska vara själv med Fräsen. Dagen då hon kan vara lite extra kinkig. Damen i fråga blir ju 5 månader imorgon och den ska firas genom att bvc-sköterskan ska sticka två sprutor i benen på henne. Stackarn!!

Får nog ge henne lite smaskig katrinplommonpuré som belöning efteråt! =)

Igår var jag och Emma hos frissan och klippte oss. Var riktigt snygg när jag gick därifrån, men jag är verkligen superkass på att fixa iordning mitt hår. Så idag har jag sett ut som ett litet krulltroll i håret. Men men..

Nästa lördag ska jag tillbaka dit. Då ska håret bli blont igen. Ska göra ljusa slingor. Trots att min naturliga färg är brunt/råttfärgat numera så passar jag allra bäst i ljust hår. Dock inte porrskådisblont.. Förhoppningsvis så lyckas frisören få det till att bli mer gylleneblont..

Dessutom har jag bestämt mig för att börja träna igen. (Igen och igen.. det var ju jävligt många år sedan jag tränade sist, men nu ska jag inte ägna mig åt hårklyverier) Badet här i Nyköping har något som kallas för friskvårdskortet. Då gäller kortet både på badet och ett träningscenter. Där de har SPINNING!!

Funkar kortet så som jag önskar att det gör, så kommer jag kunna simma och spinna när jag så önskar för det resonabla priset av 200kr i månaden. Inte dyrt.. tvärtom!!

Nu jävlar ska fläsket bort! Men först och främst så ska jag ta det jävligt soft denna vecka, samt även äta precis det jag önskar. Nästa vecka ska jag strama åt frossandet, men ta det hyfsat lugnt på "motionsfronten". Men sen.. sen smäller det!

Anledningen till detta förfarande är att jag verkligen inte vill riskera att förstöra det jag inlett, Jag vill verkligen lyckas.. En gång för alla!

Nu är det inte lång tid kvar till dopet! Har du fått en inbjudan från oss, men inte svarat? Svara gärna så fort som möjligt. Vänta inte tills sista dagen.. Please! Har massor att planera.. :-)

Nu ska jag ta mig en stark halstablett och kila iväg till tvättstugan.

Kommer nog skriva en massa liknande blajinlägg hädanefter. Vad gör man inte för att sysselsätta fingrarna med något annat än gift?!

Puss på er..

Kommentarer
Postat av: Moster L

usch, jag tog åt mig direkt....

Vi kommer minst 3 men kan även bli alla fem. De två äldsta måste dubbelkolla almanackor etc :O)

2009-03-15 @ 09:17:28
Postat av: Marianne

Hehehe.. Okej! Då skriver jag in 5.. Bättre att det blir lite käk över istället för att några får stå utan! :-)



Jenny MÅSTE ju komma, eftersom hon är en av huvudpersonerna! :-P Gudmor Jenny!

2009-03-15 @ 10:11:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback