Tisdag 090317

EN VECKA! Jag har slagit rekord!  Tror jag..

Skellefteå slog ut LHC i kvarten igår. Det jublades rätt friskt här hemma då...

Idag var dagen då jag skulle ta tag i viktproblemet också. Suck!

Tror att det kommer innebära problem. Tidigare i livet så har jag nästan alltid rökt mer när jag ska gå ner i vikt. Och druckit kaffe. Men hur ska jag göra nu?

Allt känns helt upp och ner.

Ja, jag ska börja träna. Absolut, men sen då? Kaffe kan jag ju dricka. Men det känns som att något stort, väsentligt saknas!

Faaan.. dessa cigaretter! Faaan.. dessa överviktskilon!

Skulle kunna ta det soft tills jag vant mig vid livet utan cigaretter, men jag vill inte vara någon fet padda!

Ja ja.. får klura vidare! =)

Tack för kommentarerna, förresten! :-)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Kom igen Marianne!!! YOU CAN DO IT!!!

2009-03-18 @ 21:16:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback