Tisdag 090310

Blev ingen bio i söndags, får ta det en annan dag istället.

Idag är jag hemma med tjejerna själv. T åkte till kontoret och jobbar därifrån idag. Känns konstigt att vara själv, så han oftast jobbar hemifrån. Men jisses vilken skillnad det är på Freja när jag är ensam med henne..

Hon brukar gnälla en del när pappa är hemma. Hon har ju lyckats linda honom kring sitt finger, så när hon gnäller så tar han upp henne. Det är inte alls samma gnäll när vi är ensamma!

På fredag eftermiddag/kväll/natt så är det bara jag och Freja hemma. Grabbarna drar till Leksand och kollar på hockey och Emma ska till sin pappa. Ska faktiskt bli mysigt att vara heeeeelt ensam med lillan.

I söndags så köpte Thom sina kläder till dopet. Tjejerna är klara och Sebbe ska få nya byxor, sedan är han också klar. Återstår bara jag då..

Ska snart ta mig en Marianne-dag! Då ska jag ta mig till frisören. Har inte klippt mitt hår sedan min födelsedag förra året. Förstå vad slitet och jävligt håret är! Usch!!!!

Sedan måste jag försöka hitta mig en outfit att ha på dopet. Men det känns inte alls kul för jag är ju smällfet!

Nu måste jag duscha och sedan bege mig till affären..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback