Onsdag 090318

Dag 8. Inga plåster alls denna vecka. Heller inga problem på den fronten. Går läskigt lätt den här gången. Vad är skillnaden egentligen?

Det enda som grämer mig så inåt helvete är att jag gått upp ca 4 kg på 10 dagar. What´s up with that???

Har jätteont i magen. Har inte ätit speciellt mycket idag, så det kan inte bero på det. Dessutom gör det ont på fel ställe i magen. Låter så töntigt, men jag har ont i tjejmagen.... Blir alltid så nojig när jag har ont i livmodern (och däromkring)

Tog hem matchen mellan SSK och Växjö på PPV. Och fy fan så dåligt de spelade. Ändå lyckades de vinna med 5-3. Helt jävla otroligt.

SSK leder kvalserien. Obesegrade hittills..  Och där jinxade jag säkert det hela...  Uff!!

Kommentarer
Postat av: Maria

Du är såååå duktig! Puss & kram / Maraja

2009-03-19 @ 08:11:45
Postat av: Marianne

Thank you, darling! =)

2009-03-19 @ 09:11:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback