Måndag 090323

Vi lever! Men har haft fullt upp några dagar.

I Torsdags kom Anni och hennes barn över, de stannade tills i lördags. Det var trevligt, och livat.. Haha.. Tjejerna lekte på jättefint tillsammans.

Freja blev smittad utav Emma och hennes förkylning bröt ut i fredags, så nu har man fullt upp med en liten tjej som är supersnorig och hostig. Idag mår dessutom jag väldigt visset.. Fryser och känner mig hängig.

Rökte två cig i lördags. Det smakade gudomligt gott! Men jag fortsätter på spåret jag gett mig in på.. Och visst.. Jag var grymt röksugen igår och hade lätt kunnat röka järnet. Men nej!

Idag känns det som "vanligt" igen.. Dvs inte speciellt jobbigt! Heja Mig...

Nu är det inte alls lång tid kvar till dopet! Men vi saknar fortfarande svar från rätt många.. Ja ja.. veckan ut har de ju på sig!

Bilen har lagt av helt nu. Så den ska skrotas. Billösa är vi nu.. Men eventuellt har vi en ny på gång..

SKa ta och klä på min lilla tjej och knata till affären och handla middag!

Kommentarer
Postat av: Moster L

vistt har du fått svar från oss...vi blir minst 3 men kan även bli alla 5

2009-03-24 @ 00:33:26
Postat av: Marianne

Jo då.. Det har du redan svarat! =) Räknar med er alla 5, i planeringen!

2009-03-24 @ 08:42:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback