Lördag 090328

Jahopp.. sitter och slösurfar och kollar lite på tv. Freja sover....

När hon vaknar ska vi nog ta oss ner på byn och kolla lite i affärer. Hade tänkt storhandla inför dopet idag, men det får jag nog ta en annan dag. Har ingen bil och Thom är inte hemma. Blir ju lite bökigt att ta sig till stormarknaden med Freja och vagnen, och sedan frakta hem allt..

Thom är i Stockholm, han var ute med jobbet igår och fick inte plats på sista bussen hem. Vet inte när han kommer hem och han är nog lite sliten idag kan jag tänka mig..

Imorgon ska jag hämta hem min andra lilla loppa!

Nu kom sonen ner och satte sig också. Man kanske skulle passa på att ta en dusch när han är tillgänglig för att passa sin lillasyster!

Hoppas att ni får en trevlig lördag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback