Lördag 090314

Grabbarna kom hem vid 3tiden inatt, så de är lite möra idag. Det är även jag och Freja. Freja är supergnällig och jag känner mig bakis av någon konstig anledning.

Tog en promenad tidigare idag. Gick ner till stan och fixade en sak inför dopdagen. Det var skojigt!

Imorgon ska vi åka och hämta Emma. Sedan blir det nog så att vi åker till mamma. Vem vet, man kanske får bada lite bastu imorgon?!

Hade ju allra helst gått på hockey, men SSK möter AIK imorgon och jag tror inte att det är den mest ultimata matchen att ta med Freja på. Lär ju vara jättemycket folk och ett sjujävla liv i templet. Får se matchen på tv istället.

Dag 4 idag. Utan något fusk överhuvudtaget. Känner mig rätt stolt, även fast jag i skrivande stund lätt skulle kunna tänka mig att fuska. Men det ska jag inte, för jag har inget att fuska med samt att jag skulle bli så besviken på mig själv.

Undrar när suget ger med sig? Om det någonsin gör det?

Giv mig styrka!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback