Feels like sunday!

Det känns som en söndag idag.. Trist! Vädret är ju inte direkt strålande heller..

Thom och jag + bäs tog en promenad till idag. Gick iväg till Oppeby och handlade. Det var uppfriskande!
Gick och pratade om det ena och det andra. Häromnatten låg vi och pratade till klockan två på natten..

Känns som att vi landat i våra roller nu. Att man insett att vi är mer än bara mamma och pappa. Det har ju varit fokus på Freja mest hela tiden, så vi har nog hamnat lite i skymundan. Det är ju bara naturligt att man fokuserar på sin lilla nya bebis, men jag har iallafall saknat våra pratstunder.

Känns skönt att det kommit tillbaka..

Haha.. det låter ju nästan som att vi inte har pratat med varandra sedan hon föddes. Men ni med barn, fattar nog vad jag menar!

Nu skriker bäsen igen, dags att sysselsätta damen lite!


(och jaaa.. jag fick ett sug, var tvungen att sysselsätta händerna. Därav ytterligare ett blogginlägg idag.. )


Kommentarer
Postat av: Maraja

Hej! Kör du nån "soppkur" eller vad sysslar du med?!, allt detta upprepande om sug.... sug efter vad?

2009-03-14 @ 23:06:05
Postat av: Marianne

Maria... Jag har slutat röka! Nu ska jag lyckas, en gång för alla.. Dock lite svårare nu, när man inte har en bebbe i magen! Hahaha..



Soppkuren kommer efter det här! Och då ska jag också lyckas! :-)

2009-03-15 @ 10:09:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback