Onsdag 090128

Igår tog jag och mina tjejer tåget till Södertälje syd. Mötte upp mamma på stan, sedan anslöt även mormor. Knatade runt lite i affärer och sedan åkte vi upp till mormor och fikade.

Gick även ner till moster L, så att tjejerna fick träffa sina gudmödrar! =) Det var trevligt..

Längtar till våren, när det blivit ljusare och varmare. Då kan man ta fler dagar i tälje och bara "chilla" med mostrar, kusiner och mamma/mormor..

Freja lyckades även kräkas på Emmas ansikte. Emma blev helt förstörd! Stackarn!

Kommentarer
Postat av: Sindarin

Tack för gratulationerna Marianne... en fråga bara... KAN man bara "chilla" i Södertälje? =P

Postat av: Marianne

Sindarin - -> Nja.. kanske inte! Sötälje är ju helt förstört numera. Tyvärr, för jag älskar den staden! Men ja, jag kan chilla i tälje. Iallafall när jag är omgiven av mina fina släktingar!

2009-01-28 @ 14:23:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback