Fredag 090130

Pust!

Har precis fått Freja att somna efter en låååååååång dag! Åkte till Sthlm och lämnade Emma hos hennes pappa och kom hem vid 19.30. Det är verkligen en heldagsutflykt att lämna henne ifall man åker kommunalt!

På söndag ska vi iallafall ta bilen när vi ska hämta henne. På vägen hem ska vi göra ett stopp i vårt gamla ghetto Hagsätra. Emma ska få träffa sin gamla bästis. Ska bli kul att se tjejerna tillsammans igen. De saknar varandra!

Och sedan hoppas jag på bastu och mat hemma hos mamma.

Imorgon ska jag storstäda här hemma då det är kalas för Emma nästa lördag. Då kan man inte ha det stökigt och skitigt här hemma.. Min lilla fjärt fyller ju 4 år den 11e februari. Time flies!

Krascha i soffan? Låter som en bra idé. Själv är jag också eftersom Thom är och hjälper till på discot som Sebbes klass håller i. De samlar ihop pengar till klassresan som de ska göra i vår!

Thom är helt fantastisk! Han ställer upp till 100% på mina barn, och det är en av anledningarna till varför jag älskar honom så mycket. Och det uppskattas nog väldigt mycket utav Seb, speciellt eftersom hans egen pappa skiter fullständigt i honom. Känns fel att skriva "hans egen pappa"..  Biologisk far är nog mer korrekt. Eller varför inte spermadonator.

Den så kallade mannen som är Sebs biologiska far har gjort honom så illa. Och för det kommer jag alltid att hata honom. Skulle inte för en sekund tycka att det vore tragiskt om det hände honom något hemskt, tvärtom. Om det sedan gör mig till en hemsk människa, so be it. Han har gjort mitt barn illa och då står man fan inte högt i kurs hos mig.

Ja ja.. soffan och tv:n var det ja.. :-)

Trevlig helg på er!

Kommentarer
Postat av: Moster L

tack för besöket i veckan, alltid lika kul. Vår tur att komma till Er nästa gång.

ja, du har hittat en toppen kille och det är du värd + barnen :O)

2009-01-31 @ 09:46:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback