Torsdag 080918

Idag har vi tillbringat två timmar på förlossningen. Urinstickan imorse ändrade färg rätt radikalt, så vi fick komma in på kontroll.

Blodtrycket hade gått ner lite till, men urinprovet visade på förändringar. Det gjorde även blodprovet. Så på lördag ska jag tillbaka på ytterligare en kontroll.

Börjar jag må sämre, få jätteont i huvudet osv, så skulle jag ringa in på en gång.

Stumpan verkade må bra i magen iallafall. Fast när Thoms telefon ringde, så steg hennes hjärtljud rejält.. Från 145 slag i minuten till ca 170 slag i minuten. Mobiler kanske inte är så ofarliga trots allt..

Nu ska jag vila mig en liten stund, sedan gå ut i parken med Emma... Ikväll vankas det även hockey. Idag drar äntligen hockeysäsongen igång på allvar! Fast för min del får det bli en sittplatsbiljett och matcherna framöver får nog ses hemma i tv-soffan!

Kommentarer
Postat av: moster

orolig...du åker väl inte på havandeskaps förgiftn nu....

2008-09-19 @ 09:28:41
Postat av: Marianne

Nej då, lilla moster!! Det ska jag försöka undvika. Men de har ju koll på mig nu, och blir det värre så får de väl sätta igång mig! =)

2008-09-19 @ 10:35:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback