Tisdag 080930

Sista september, och chansen att få en septemberbebis är minimal. Men det gör inte så mycket!
 
I söndags kväll åkte jag in till förlossningen för en kontroll, då huvudvärken höll på att ta kål på mig. Men allt var bra! Blodtrycket, toxproverna.. ja allt..

Så jag har funderat en hel del vad huvudvärken kan bero på, och har nu kommit på vad det är. Tror jag. Har ju nämligen varit förkyld ett tag. Eller snorig, rättare sagt. Och jag misstänker starkt att jag fått bihåleinflammation.

Man har ju hålor i huvudet också, och inte bara fram i pannan/kinderna. Och dessa hålor har jag fått inflammerade förut också. Och symptomet för det är ju just extrem huvudvärk! I söndags höll jag på att svimma av huvudvärken. Det var läskigt!  Men en kraftig antibiotikakur brukar lösa det problemet.

Har inte ens tänkt tanken att det skulle kunna vara det, eftersom huvudvärken dök upp ungefär samtidigt som de upptäckte att mitt tryck åker upp och ner.

Ska till barnmorskan idag, och sedan ska jag väl försöka få tag på en läkartid någonstans. Skulle även behöva boka en läkartid åt Sebbe, som inte tycks bli bra från sin förkylning.

Ikväll är det hockey igen.. hoppas på vinst, så att alla muppar på forumet håller käften! Herregud, börja yla efter förändringar redan nu.. Töntar!

Kommentarer
Postat av: Mattias

Väntar på spänning på att få läsa om bebben... är namn klart? Annars kan jag rekommendera "Elhåse", det är vackert ;-)



2008-09-30 @ 10:02:05
Postat av: Marianne

Asg Hahahaha.. den var ju bara sååå dålig, Mattias! =)



Namnet är redan klart.. och neeej, det blir inte Elhåse.. :-P

2008-09-30 @ 16:44:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback