Söndag 080928

Gårdagen var bra, förutom att SSK torskade. Hade sammandragningar på kvällen som gjorde ont, men dessa berodde nog på att jag härjade i köket nästan hela dagen.

Så ingen bebis än..

Kissade på en sticka imorse och den visade på att jag har protein i urinen, men jag tänker inte göra något åt den informationen. För till vilken nytta då? Sitta på förlossningen några timmar med CTG, för att sedan få gå hem... Nehej du. Då stannar jag hellre hemma.

Huvudvärken är där, som vanligt, och idag mår jag lite illa.. Men shit happens!! So be it...

Nu ska jag duscha, för vi ska över till svärmor.

Ha det så bra!!

Kommentarer
Postat av: moster

hm, man ska inte ta det för allvarligt...men protein i urin och huvudvärk är INTE bra.... havandeskapsförgiftn risk

2008-09-29 @ 16:24:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback