Så enormt..

Kom hem inatt vid halv två-tiden. Det var en riktigt lång och händelserik dag igår.

Åkte från Nyköping vid 10.30-tiden, tog två pauser på vägen ner till Laholm. Mötet började kl 17.00.

Jag var jättepirrig och nervös innan, så jag kan bara föreställa mig hur de två huvudpersonerna måste ha känt sig.

Thom träffade nämligen sin dotter för första gången på 11 år!!!

Och åh.. hon är så söt och go.. Ville bara säga åt henne att plocka ihop det allra viktigaste och följa med oss hem. De har missat så mycket tillsammans och det känns som att man inte vill förlora mer tid än nödvändigt.

Mötet gick hur som helst jättebra, och det bestämdes att Thom och Cecilia ska lära känna varandra lite bättre på hennes hemmaplan. Sedan är ju tanken att hon ska komma till oss då och då!


Det ser jag verkligen fram emot.. Lilla gumman!


Kommentarer
Postat av: Maraja

Hej! Men åh vad kul! Hoppas att allt ordnar sig så att hon kan börja vara hos er så snart som möjligt.

Du som alltid har önskat dig stor familj (eller åtminstone syskon) nu är ni ju en stor familj, med massor av underbara barn, jag e så glad för din skull. Kram kram / Maria

2008-09-04 @ 09:43:21
Postat av: Moster L

Låter kanon, vad skönt att äntligen få träffas kan jag tro...

2008-09-04 @ 21:26:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback