Lördag 080927

Idag kommer det över lite kompisar till Thom. Vi ska käka och kolla på hockey, och sedan försvinner killarna nog ut på krogen. Hehe... jag kommer nog ha en bakfull sambo imorgon. Eller jag hoppas att jag har det iallafall.. Har aldrig sett honom bakfull..

Det allra värsta vore ju om han var jättebakis och förlossningen satte igång. Eller bästa.. Hmm..  Jag ligger och vrålar av smärta och han ligger i ett hörn och kräks.. Det vore något att berätta för lilltjejen!

Ska alldeles strax ge mig på att sätta upp gardiner här i vardagsrummet, jag ska bara..  *alfons* Sitter och väntar på att huvudvärken ska ge med sig. Jag hoppas iallafall att den gör det! Åt en stadig frukost.. Gröt, äggsmörgås och lite juice.. Det var fanimig inte igår man åt gröt..

Åh.. intresseklubben antecknar. Jag vet. Bland det tråkigaste som finns att läsa är ju att läsa om folk som berättar i detalj vad de ätit. Så sorry! :-)

Nehej.. här blir det inga ungar gjorda, eller födda, så ha det!

Puss på nosen!

Kommentarer
Postat av: Moster Anita

Hej gumman , kikade in här och läste att du har högt blodtryck...ja det ligger ju i släkten vettu..:-) och din huvudvärk är just symptom på högt blodtryck..hade själv världens skallebank när jag väntade Susanna..(jag var då i samma ålder som du är i nu....) Krama kidsen från mig..och hoppas lillan tittar ut snart....

2008-09-27 @ 15:10:47
Postat av: Therése

Hoppas att tjejen har kommit nu! :) Kram!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback