Fy fan så less jag är!

Är så jävla less på att vara stor, tung och otymplig. Det drar och sliter överallt.. Men likförbannat är hon kvar i magen.

KOM UT NU!!!!!!!!!!! Det är fan så mycket bättre på utsidan, tro mig! Massor av plats att sprattla loss på, god mjölk att dricka. En pappa och en mamma att gosa med. Syskon att terrorisera.. Kom uuuuuuuuuuuuut!

Sover pissdåligt på nätterna. Vaknar varje gång man ska vända på sig. Och när man vänder sig så blir magen stenhård och gör ont. Om det gör susen för humöret? Gissa en gång!!

Bla bla bla... Hon kommer när hon är redo.. bla bla bla...  JAG VET DET!! Men jag vill likförbannat ha ut henne NU!

Morr... är på pisshumör idag.

Vill låsa in mig själv någonstans. Spela musik på så hög volym att trumhinnorna nästan sprängs, röka en limpa cigaretter och sänka en sjuttis jäger.. Fuck off!

Kommentarer
Postat av: Frida

Jag vet precis hur det är!! Tänker på dig! Kram.

2008-09-24 @ 15:56:26
Postat av: moster

...Aouchh... Bäst ungen kommer ögonaböj...

2008-09-24 @ 18:11:30
Postat av: Moster E

Been there! :-) Jobbigt som f-n sista tiden,men den som väntar på ngt gott....



Kramar om!



2008-09-24 @ 20:22:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback