Avundsjuk..

Tänk vad det kan svänga snabbt i humöret så här i sluttampen utav graviditeten..

Har idag känt mig lite hängig och orkeslös, så jag har legat i sängen och kollat på barnafödslar på nätet. Då och då kom det en tår, för man vet så väl hur mammorna känner det.

Thom kommer upp och visar ett mms på en nyfödd liten bebis. Hans lillebror och sambo fick en söt liten bebis imorse. Grattis!

Men satan så avundsjuk jag blev. Jag vill också föda barn. Är rejält less på att vara gravid nu.

Nu vill min lilla tjej ha popcorn, så jag ska ordna det till henne. Lägga mig i soffan och vila en stund. Förkylningen hänger ju envist med fortfarande. Som att vara höggravid inte är tillräckligt..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback