1 poäng till mig - 0 poäng till tonårsbruden

Idag hände det en rolig sak! Efter att ha lämnat lillan på dagis, så kilade jag ner till centrum för att strosa lite i affärerna. Kom ner lite tidigt, så affärerna hade inte öppnat än. Gick runt och fönstershoppade medan jag väntade.

Emot mig kom tre stycken tonårstjejer i ca 15årsåldern. En utav tjejerna var rejält rund (och då är jag snäll när jag säger rund). Hon tittar på mig (som hade en stor munkjacka på mig) och säger sedan till sina kompisar: -Titta vad tjock hon är!

Haha.. jag kontrade direkt till henne. "Jag är gravid i 9e månaden, vad är din ursäkt?"

Har nog aldrig sett någon bli så röd i ansiktet så fort, och hennes två kompisar skrattade gott åt henne. Jag fortsatte bara gå och hörde sedan en av de smala tjejerna säga till deras runda kompis. "haha,.. jag sa ju att du är tjock! "

Det är farligt att kasta sten i glashus! Glasskärvorna kan skära en själv riktigt djupt!

Kommentarer
Postat av: moster L

hehhhe ok din stubin är ju så lång hihih.Bra sagt!!

2008-09-08 @ 14:01:28
Postat av: EsKa

Hon var inte bara tjock utan dum också, går ofta hand i hand det där. ;-)

Postat av: maraja

You go girl!!!!!!!!!

2008-09-08 @ 17:30:57
Postat av: Frida

Hahahaha.... men varför var hon tvungen att överhuvudtaget säga något???? Hon mår nog rätt dåligt....



Inte långt kvar nu vännen! Tänker på dig!



KRAMAR!

2008-09-08 @ 17:37:16
Postat av: Emmy

HAHA du är bra rolig du :)

Hälsa Emma och Sebbe!

2008-09-09 @ 08:47:12
URL: http://fiemma.blogg.se/
Postat av: Therése

Ha ha! Så jävla bra!!! :D

2008-09-14 @ 14:25:28
URL: http://www.hanky.se/therror

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback