Söndag 081012

BF + 3.. Suck!

Var på förlossningen igår förmiddag för kontroll av blodtryck. Allt såg bara bra ut. Bad barnmorskan kolla ifall det börjat hända något där nere. Tappen var helt utplånad men jag hade inte öppnat mig något alls. BLÄ!

Fast på eftermiddagen började jag få sammandragningar samt att slemproppen började släppa. Ryggen värker konstant, men sedan så händer det inte så mycket mer.

Får nog ställa in mig på att inget kommer hända de närmaste dagarna.

Envis bebis verkar jag ha! Eller är det så att fint folk alltid kommer sent???

Hur som helst.. så här länge har jag aldrig varit gravid förut, och jag gillar det inte. Nu vill jag ha ett slut på det här!

Kommentarer
Postat av: Linda

Grattis till lilla Freja :D

Postat av: Hannah

SUPER STORT GRATTIS TILL Babyn! alla hälsar puss och kram

2008-10-13 @ 13:38:05
Postat av: Moster E

Grattis! Nu vill jag se bilder! :-)

2008-10-13 @ 17:39:44
Postat av: Therése

STORT GRATTIS!!! Kraaam!

2008-10-13 @ 19:49:39
URL: http://www.hanky.se/therror

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback