En dag kvar till BF..

Jaha.. så sitter man här, med 99.6% avklarade av graviditeten. Tror dock att det kommer bli ca 110% avklarat innan damen tittar ut. Huvudsaken är ju att hon mår bra där inne.

Det är nog det som oroar mig mest.. att moderkakan ska lägga av och att hon ska bli jättesjuk/dö..

Inatt har jag sovit jättedåligt. Har varit tvungen att gå upp flera gånger, har haft jätteont i magen och ryggen. Men inga andra tecken överhuvudtaget.

E ska till dagis idag, så jag får förhoppningsvis några timmars vila när hon är där.

På fredag ska E till sin pappa, och på söndag ska hon hämtas därifrån. Hoppas att damen i magen inte sätter käppar i hjulen för det..

På söndag är det även kalas för lilla Joanna som IDAG fyller 3 år. Stora damen nu ju..  Kommer så väl ihåg när Anni ringde och berättade att hon var född.. Oj, så glad jag blev då!

Nu är det dags för en dusch, innan jag ska iväg och lämna E...

Kommentarer
Postat av: Frida

Nu är det nära vännen!!!!



Kan inte fatt att vår lilla kille fyller ett år lördag. Om man tänker dagar för ett år sedan låg jag på BB nu.... han är ju född på en torsdag.



Hur fort går tiden egentligen!



Tänker på dig!!!!!

kramar.

2008-10-08 @ 11:15:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback