Tisdag 081111

Pust! Äntligen några mackor och lite dricka..

Freja har velat tutta hela dagen, så henne har jag suttit "fast" med. Men nu sover hon sedan ca 1 timme tillbaka. Emma bråkade som vanligt vid matbordet, 2½ timme satt hon med lunchen innan jag fick nog och skickade upp henne till rummet.

Skulle behöva städa rejält här hemma, men det får jag ta när tid finns.. (typ aldrig som det känns nu).

Nu vaknade visst Frejsan, hon kände väl på sig att mamma sitter o slöar utan henne.. ;-)

Jag har iallafall gått ner allt jag gick upp under graviditeten plus 1 kg till.. och Frejsan är "bara" 29 dgr gammal... Feels pretty damn good! Fast å andra sidan så har jag 12 kg kvar tills jag är nöjd!

Dags att plocka upp Frejsan, ge henne käk och sedan gå loss med dammsugaren i köket! Tror Emma tänkte att maten på tallriken skulle försvinna lite snabbare om hon "råkade" tappa lite makaroner på golvet!!! Skitunge.. :-)

Lite gnälligt inlägg kanske, men jag njuter av livet, trots lite tidsbrist och matvägrande dotter!

Kommentarer
Postat av: Moster L

så är ju livet,...man måste få "gnälla" av sig lite sen står man ut 100% igen :O)

2008-11-12 @ 19:00:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback