081107

Fredag. Freja ligger och sover, resten av familjen är borta. T på jobbet. S i skolan och E i förskolan. Lugn och ro.. för en liten stund.

Snart ska vi hämta E för att sedan gå ner till stan. Ska se om vi hittar något till T.. Det är ju fars dag på söndag, och det måste vi ju uppmärksamma!

Önskar att jag kunde köpa en ny bil åt T, eftersom hans bil återigen har fått för sig att krångla. STÖRANDE!!! Men där sätter ju ekonomin käppar i hjulet. Vinna några miljoner? Ja tack!

Apropå pappor.. min pappa har inte ens sett Freja än. Pratade med honom samma dag hon föddes, och då sa han att de skulle komma veckan därpå. Efter det har jag inte hört ett ljud.. Ja ja.. jag är inte så värst förvånad!

Hoppas att det blir fint väder i helgen, så att vi kan gå ut och ta en långpromenad.

Nehej.. om man skulle ta och byta blöja på lilla fröken, så att vi kommer iväg någon gång. Vill ju gärna att hon ska äta lite, så att man inte får en liten madame som kräver mat nere på stan!

Är ju inte direkt skoj att amma på offentliga platser. I söndags fick jag amma på ett proppfullt tåg, fullt med studenter på väg till den onämnbara staden som har det onämnbara hockeylaget.. Tvi tvi tvi... *s*


Kommentarer
Postat av: Moster L

Vi ska sälja våran opel :O)

2008-11-07 @ 14:27:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback