Söndag 080511

Idag åkte vi till Nyköping. Åkte till platsen där vi har två lägenheter bokade. Och jiiihhaaaa, där vill jag bo!

Huset var jättefint, det låg jättenära en kanal/å.. Och så tog det cirka 10 minuter att gå till det mest centrala av Nyköping.

Solen sken, det var helt underbart! I´m in lööööv..

Nu håller jag bara tummarna för att vi ska få en utav dessa lägenheter. Har ju inte en aning om hur de ser ut invändigt men i dagsläget skiter jag stenhårt i det!

Allt går ju att ordna med skurmedel och färg! =)

Efter att ha knatat omkring en stund i centrum åkte vi ut till svärmor, där vi åt lite mat och tog en fika.

En soft söndag med andra ord!

Imorgon väntar jobb och på tisdag får vi äntligen åka och kika in hos räkan. Lite smått nervös är jag allt!

Kommentarer
Postat av: Mattias

Hoppas ni får den!

Förresten, har inte Nyköping ett bra hockeylag som spelar i samma liga som ni? ;-)

PS. Vi har blitt av med Stana!!!

2008-05-12 @ 09:05:05
Postat av: Marianne

Hörrö du du...
Vi spelar i samma liga som er! :-P

Ja, grattis till att ha blitt av med sållet, men ni tappar ju även era allra bästa spelare. Mårtensson och Weinhandl blir ju svåra att ersätta!

2008-05-12 @ 11:05:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback