Inköp

Idag, på lunchen, sprang jag in på H&M. Tänkte kolla om de hade ett par schysta mammabyxor. Har redan två par, men det är bara ett par som känns riktigt sköna. Så likadana, fast i en annan färg var jag ute efter.

Det fanns inga, men jag hittade lite annat istället. Köpte en jättefin mammatröja i vitt och ljusblått.

Till lillan köpte jag en Hello Kitty t-shirt. Hon är helt galen i Hello Kitty.

Räkan fick också lite. Det allra första i klädesväg köptes.

3 par vita strumpor, en kortärmad body och en dress bestående av byxor och jacka. Allt i stl 50.

Jösses! Det är ju sååå litet!

Visserligen växer de jättefort i början, men att de är så små. Det är helt otroligt!

Jag längtar så mycket efter att få den lille/lilla i famnen.. Mitt tredje barn!

Ett till litet barn att älska så mycket att hjärtat värker.

Är så lyckligt lottad!

Kommentarer
Postat av: Maria

Hej. Alicia är oxå tokig i Hello Kitty, dem e ju rätt så bestämda oxå över vad de ska ha för kläder när dem e med och väljer själva, det kan bli rätt så dyrt ;) Ha det bra vännen / Maria

2008-05-24 @ 08:28:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback