Måndag 080310

Idag är jag hemma med min lilla tös som har jättehög feber! Det känns som att hon ska smälta bort, så varm är hon!

Helgen har varit rätt soft. I lördags röjde jag här hemma, la upp en massa barnkläder på tradera. Och igår åkte vi till Södertälje. Gick igenom en massa saker hemma hos T.. Sånt som ska med hit, packade vi ner i kartonger.

Om lilltösen tillåter det så måste jag nog röja lite till i mina köksskåp. Det kommer en massa "nytt" från T´s lägenhet!

Det känns lite overkligt. För ett halvår sedan så var jag singel, och nu är jag snart sambo. Det har gått fort!
Men det känns rätt...

Tredje gången gillt.. ;-)

Nu ska jag sätta mig i soffan hos min lilla varma tjej!

Kommentarer
Postat av: Mattias

Du är ju nästan (!) lika snabb som vi var... ;-) Lycka till med alles!

2008-03-11 @ 13:19:33
Postat av: Frida

Haha... jag vet hur det är! Ibland kan det som sagt gå fortare än vad man kanske tänkt sig... och det är ju såklart positivt! Kram

2008-03-17 @ 18:26:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback