Fredag 080314

Så var det fredag igen. Skönt!

Har inga direkta planer för helgen, och det känns ljuvligt! Skulle behöva röja lite. Fan, det känns som att det är det enda jag gör!

Baka bullar eller muffins tillsammans med Lillan kanske vore något.. Hon gillar ju att vara "behjälplig" med saker och ting!

Grabben har bandymatch på lördag, och det får man ju inte missa!

Är vansinnigt förbannad på försäkringskassan. Lämnade in papper den 14e januari, ringde förra veckan och fick besked om att pengarna skulle finnas på mitt konto allra senast idag, 14 mars. Fanns det pengar på mitt konto idag? Nehej..

Ringde till försäkringskassan igen, då fick jag besked om att en handläggare skulle ringa upp mig. Och det gjorde de faktiskt. Och kan ni tänka er.. som av en slump så hade hon ju preciiiiiis gjort klart mitt ärende när hon fick meddelandet om att hon skulle kontakta mig.

Likförbannat får jag inte pengarna idag utan på torsdag nästa vecka.. Tack för det.. jävla as! Hade ju kanske behövt pengarna denna helg.

Fortum har också gjort mig förbannad.. De har ju inte gjort någon årsavläsning på evigheter. Nu har de fått tummen ur och gjort det. Och det visade sig att jag betalat för lite till dem och nu vill de ha 3916kr av mig.
Men TACK SÅ JÄVLA MYCKET! 

Fyra lax är ju inte så jävla lätt att skita fram, bara så där!

Märks det att jag har abstinens??? ;-) Då skulle ni ha umgåtts med mig igår..

Förlåt T, S och E för att jag var en grinig bitch igår.. Love you all!

Kommentarer
Postat av: Therése

Om Fortum missat att göra en årsavläsning på över 18 månader så har du rätt att kräva 15% rabatt på din räkning. Så du vet... :)

2008-03-16 @ 11:20:30
Postat av: Frida

Mysigt att bli sambo! Bara att gratulera!
Jag är också sjuuuukt trött på försäkringskassan. Hmm.. läs mer på vår blogg.. du har väl inte glömt den??? Kram

2008-03-17 @ 18:29:02
Postat av: Marianne

Therror - -> Det hade NÄSTAN gått 18 månader. De hade tur, de asen!

Frida - -> Klart att jag inte har glömt bort er blogg. Läser den så fort ni uppdaterar! =)

Kram på er!

2008-03-17 @ 21:33:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback