Tisdag 080610

Mina killar sitter och kollar på fotbollen, och jag sitter här. Finns inte en chans att jag glor på den skiten. Det är så tråkigt! BLÄ!

Imorgon har grabben skolavslutning, så jag har tagit ut en semesterdag så att jag kan följa med. Direkt efter det så ska jag iväg till familjerätten för ett viktigt ärende rörande dottern.

Och sedan, på eftermiddagen, är det besiktning av lägenheten. Jag hoppas att den går bra. Förstår inte hur vi ska hinna med allt som vi har att ordna. Och jag är orolig för hur jag ska orka. De senaste dagarna har ryggen varit überjävlig och fogarna har också börjat muppa sig.

När det gäller graviditeten så mår jag faktiskt väldigt bra, förutom just ryggen. Vikten är en annan sak som jag inte är så överdrivet glad över. De senaste veckorna har jag ökat rätt rejält i vikt, så nu har jag gått upp ca 7½kg sedan plusset. Förhoppningsvis är det mestadels vätska. Det har ju varit sjukligt varmt och jag har bälgat i mig vätska. Kommer nog att vara en vattenfylld boll på slutet av sommaren.

Hittade lite äckliga klipp på en före detta SSK:are idag.. Vi tappade matlusten.. haha.. Jag är glad att han lämnade SSK för Läxand..  Ska bli intressant att se vad han får höra för glåpord nästa säsong. Under förutsättning att han fortsätter med hockeyn så klart..  Haha..  Hade jag drabbats av något sådant, så hade jag garanterat lagt av med sporten och emigrerat till ett land där hockey inte existerar!

Nu ska jag ringa och skälla på min far. Han har blivit ormbiten och bettet har tydligen blivit hårt och svart!!! Och inte fan åker han till läkaren och kollar upp det. Oh nej! Morsan berättade att i värsta fall kan han förlora foten, då det svarta kan tyda på att vävnaden håller på att dö. Försökte få honom till doktorn i fredags, men han vägrade.

Sedan så ska nog min käre sambo få ta bild på bebismagen (som börjar bli rejält rund)..

Puss på nosen, mina vänner!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback