Söndag 080615

Sitter och väntar på min lilla tjej som snart kommer hem! Hon har varit hos sin pappa i helgen.

Så vad har vi gjort då? I fredags slöade vi framför tv:n, hade hyrt en film. I lördags åkte vi till tälje.

Thom och en utav hans lillebröder åkte fram och tillbaka mellan Tälje och Hagis med saker, och jag "roade" mig med att städa köket i tälje. Det tog i runda slängar ca 6 timmar. Det kanske säger en del om skicket.. *s*

När jag hade duschat av mig allt gammalt smuts gick jag över till en annan av Thoms bröder där det kollades på fotboll. Satt och tittade jag med.. totalt ointresserad. Sedan åkte vi hem, och herre jävlar vad ont i ryggen jag hade.

Idag tog vi oss en sovmorgon, sedan åkte Thom till tälje för att fortsätta städa. Jag och grabben har varit i källarförrådet och röjt, samt kollat på en film ihop. Bara jag och min förstfödde.. det var mysigt! Även fast bebis i magen gjorde sitt bästa för att få min uppmärksamhet.. *spark och buff*

Imorgon är det dags för första barnmorskebesöket efter inskrivningen. Ska bli intressant att se vad hon har att säga om min vikt.. Gah.. Bara det inte är alltför hårda ord.

På torsdag fyller jag år, igen, sägs det.. Funderar starkt på att ignorera det! Eller så köper jag hem en tårta och tröstäter.

Midsommarafton på fredag,  och vi åker till något ställe utanför Katrineholm. Det ska bli intressant att se vad det är för folk där!

9 arbetsdagar kvar till semestern, måtte tiden gå fort!!!

Kommentarer
Postat av: Therése

DU är taggad i en utmaning på min blogg!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback