Retlig..

Hela dagen har jag varit på ett uruselt humör. Är fortfarande inte helt glad. Går och stör mig på en viss sak!

Luftade my issues med
Therése och hon höll med mig.. så helt knäpp är jag inte! Trots att hela jag är fylld med graviditetshormoner!  Thanks girlfriend! =)

Slutade halv tre och begav mig hemåt. Då fick jag, för första gången denna dag, goda nyheter!!!!!

Min farsa ringde. Molnet har lättat en aning, och han kan se himlen lite oftare än 1 timme om dagen! Whoot whoot....

Nu ska jag alldeles strax sätta mig i soffan och titta klart på Saw 2 som jag inte orkade se klart igår kväll..

Sju arbetsdagar kvar, sedan är det semester! Ljuvligt!

Hoppas att ni allihop har en underbar kväll...

And to you, little biiiiiaaaatch... go fuck yourself!

Kommentarer
Postat av: Therése

Jag hejar på dig, tjejen! Always.



Kram!



Postat av: Therése

2008-06-19 ----> GRATTIS TJEJEN!

2008-06-19 @ 00:10:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback