080630

Jahaja.. första semesterdagen och vi är uppe med tuppen! *snark*

Idag blir lillan hämtad av sin pappa, och vi ska hitta på något riktigt skoj, jag o T. Förhoppningsvis hinner vi med det, det beror lite på om lillans pappa hämtar henne vid den tiden som blev bestämd.

Jag är riktigt jefvla förbannad, kan jag tala om för er. Och vad det beror på, det tar jag en annan dag. Nu orkar jag inte!

Bebisen i magen har haft ett rejält gympingpass nu på morgonen. Blir lite illamående när h*n sparkar så mycket.

Var in hos
Therése och såg att hon hade något skoj på sin blogg.. Så jag leker härmapa!

Känn dig utmanad du också!

Ta fram mobilens adressbok och sök upp numren:



Så här blev det för min del:

 Har du pussat nummer 2?

Ja, kanske som liten. Vet inte riktigt! Det är min yngsta faster/gudmor. 

Vad har du för relation med nummer 20?

Det är ju min lilla mamma det.. Så jag skulle säga en viktig och stark relation!

När ska du träffa nummer 30?

Det vete fan. Personen ifråga är min yngsta moster som bor i Södertälje.

Är nummer 18 söt?

Jo då, hon är söt, tyvärr är hon ihop med en riktig jävla idiot som inte fattar vad han har för guldklimp.

Vad var ditt första intryck av nummer 13?

Oj.. mitt första intryck av lilla F.. Ja, hon var röd och skrynklig och iklädd rosa kläder! *s* Hon var nyfödd och låg och skrek bredvid sin tvillingsyster E, som var lika röd och skrynklig och iklädd lila kläder! Fiemma

Gillar du nummer 14?


Oh ja, men vi har inte träffats på väldigt länge. Jobbade ihop på SalusAnsvar en gång i tiden. Och nu bor hon i Örebro med sin sambo och son!

Har du träffat nummer 3 den senaste månaden?

Ja, för några dagar sedan. De hade lånat lillan, och åkte till Junibacken med lillan och sina barn!

När ska du träffa nummer 26 nästa gång?

Det har jag absolut ingen aning om. Han bor i Helsingborg, och där nere befinner jag mig aldrig nuförtiden.

Är du nära vän med nummer 23?

Vän och vän... det är min kusin, som bor i Finland. Hörs nästan aldrig av. Han lever sitt liv, och jag mitt..  

Har du gått på bio med nummer 4?

Nope.. vi har bara umgåtts och festat. Ja, hon har väl bytt blöjor på mig också.. Lilla moster A.. ;-)

Skulle du kunna gå ut med nummer 35?

Absolut inte, vill inte gå ut med en hel mödravårdscentral..  *s*

Vad pratar du och nummer 5 oftast om?

Vi skvallrar mest samt snackar skit om folk vi känner. Superglad Min lilla Anni...

Skulle du kunna ge nummer 9 en kram?

JAAA! Det är ju min moster E..

Vad har du och nummer 24 för relation?


Vi har en polarinne-relation.

Vad skulle du vilja göra med nummer 25?

Hmmm.. Gå på personens begravning är väl det jag allra helst skulle vilja göra.  Har verkligen så svårt för den så kallade mannen.. USCH!!

Vad är det bästa med nummer 8?

Nummer 8 är numret till dagis.. så det bästa är väl att de tar väl hand om min dotter!

Brukar du och nummer 16 träffas?

Jo, nästan dagligen. Iallafall när vi båda jobbar. Det är lilla Hannah på jobbet! Hannahs blogg

Kommentarer
Postat av: yngsta moster

hörrö...är jag nummer 30.....så långt bak :O(

Hahha skämt åsido.

Vi måste ses i sommar :)

2008-06-30 @ 09:18:37
Postat av: hannah

Hahaha! Jag är med fy vad smickrande =)

Hoppas allt är bra , jag saknar dig sjukt mycket.. så Jävla tråkigt på jobbet utan dig!!

Glöm inte höra av dig på Fredag jag är jätte nyfiken!!

2008-06-30 @ 16:49:13
Postat av: Frida

Hahaha! Vad kul att jag fick vara med :D Jag kanske härmar dig.........



KRAMAR!

2008-07-01 @ 01:09:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback