080622

Nytt inköp till räkan gjordes idag!

Vi beställde vagnen, och det blev den vagnen jag som blev helsåld på! Brio sing.



Till liggdelen valde vi en grå färg, och till sittdelen blev det orange. Vagnen är jättefin! Åkpåse i färgen grå beställdes också! Längtar tills vi får hem vagnen, och framförallt tills vi kan lägga ner räkan i den!

Spanade in magen i spegeln idag, och jag tycker att det ser ut som en pojkmage! Är det en pojke där inne? En ryska som satt i pappas sällskap sa också att jag hade en pojkmage.. Hmmm.... Jag är så nyfiken!!!!

Hittade en jättesöt body på Babyland, som jag inte kunde låta bli att köpa!


Och sist, men inte minst, så köpte jag en kamera för födelsedagspengarna som jag fick utav mamma.


Nu är det inte alltför mycket saker kvar att införskaffa åt räkan. En babysitter, men det är det ju ingen brådska med. Och en bröstpump åt mig.. *s* Lite blöjor, salvor och lite kläder. That´s what´s left...

Kläder behöver man ju inte köpa så mycket utav, egentligen. Men det är ju så roligt!!! Fast det blir ju roligare när man vet vad man kan köpa för sorts kläder. De könsneutrala kläderna tycker jag är så tråkiga.

Måndag imorgon, sista arbetsveckan innan semestern. Och givetvis har jag en riktig mardrömsvecka framför mig, men förhoppningsvis går tiden fort. Sedan får jag vara ledig i tre veckor. Ljuvligt.

Nu borsta tänderna och hoppa i säng..

Puss på nosen!

Kommentarer
Postat av: Maria Lind

Hej. Vilken fin vagn ni har beställt, jag håller med dig, de könsneutrala kläderna e inte så roliga.

Salvor kommer jag att skicka till dig, du får maila din hemadress till mig, jag har ju massor av sånt på jobbet; babybad, zinksalva, babylotion mm. Idag e jag hemma med en väldigt hostig Gabriel, klev upp lite tidigare, för att få vara en stund för mig själv på morgonen. Ha det bra Kram Maria

2008-06-23 @ 07:59:29
Postat av: Sanne

hejsan!



Ser att du köpt en brio sing, vi är också jättesugna på en sådan, men är den värd pengarna? Har ni hunnit testköra den ännu?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback