080619

Ett år äldre.. jaha.. Det var ju skoj! *suckar*

Grattis till kungen och hans importvara, som lyckats hålla ihop lika länge som jag har funnits.. Hela 32 år..  Holy cow! Det är lång tid..

Slutar tidigt idag, perfekt. Ska försöka få håret klippt idag, hem och röja upp lite. Mamma kommer nog förbi på eftermiddagen.

Vår bebis ligger och sprattlar järnet i magen i detta nu. Ibland sparkar h*n så kraftigt att jag blir illamående. Längtar tills det är dags att få se bebisen på 3D-ultraljudet..

Nu är det dags för en liten kopp kaffe, och jobb!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja må hon leva, ja må hon leva..... GRATTIS PÅ FÖDELSEDAGEN! Många Kramar & pussar från mig (som fortfarande e 31 år ett tag till) :) :)

2008-06-19 @ 09:11:29
Postat av: Maria Lind

Mitt namn kom inte med i förra meddelandet, det var från din gamla vän Maraja

2008-06-19 @ 10:34:31
Postat av: Frida

Grattis på födelsedagen!



Kramar!

2008-06-19 @ 13:29:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback