Söndag 080713

Röv... Jag är förkyld! Har haft ont i halsen till och från de senaste två veckorna, men i förrgår blev det värre. Och idag är det riktigt jävligt.

Mår jag lika dåligt imorgon så måste jag ringa vårdcentralen. Vill inte må så här under min sista lugna semestervecka!

Igår åkte vi till Nyköping för att mata ankorna. Precis i närheten av vårt blivande hem finns det en å, och där finns det en jefvla massa ankor. Dessa fick lite bröd samt även smaka på lillans finger!

Tittade även till dotterns nya dagis. Såg riktigt fint ut på gården. Längtar som fan tills vi flyttar.

På vägen hem stannade vi till vid ett naturreservat. Stendörren. Där var det otroligt vackert! Önskar dock att jag hade orkat knata runt lite mer än vad jag gjorde.

Idag åkte vi ut en sväng till mamma, eftersom grabben hade glömt sin mobil i hennes bil. Dottern härjade runt där, och var både snäll och glad. Men här hemma har hon varit på ett jävla humör. Hoppas på en bättre dag imorgon.

Busan i magen (som by the way fått ett riktigt namn nu.. ) har varit supervild hela dagen idag! Magen har gått i vågor med jämna mellanrum.

Hon kommer få tre namn, varav tilltalsnamnet börjar på F.. Efternamnet blir inte mitt efternamn, utan hon får Thoms efternamn. Så fint så... =)

Kommentarer
Postat av: leena

jag gissar på frida

2008-07-14 @ 15:03:49
Postat av: Marianne

Frida var ett utav förslagen som T kom med, men nej.. Det är inte Frida! =)

2008-07-15 @ 11:48:17
Postat av: leena

Fanny

2008-07-15 @ 15:01:23
Postat av: Therése

Freja?

Postat av: Marianne

Therése... Helt korrekt! =)

2008-07-15 @ 19:03:55
Postat av: Therése

Wohoo! :D



Du bruden, vi måste ju se till att ses innan du drar till Nyköping! Är du available någon vardag under vecka 33 eller vecka 34?



Kraaam!

2008-07-17 @ 12:14:55
URL: http://www.hanky.se/therror

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback