Torsdag 080103

Idag fick jag riktigt tunga besked. Mer om det en annan gång, när alla fått beskedet. Än så länge vet bara jag och en till om det.  Vill inte att folk ska få reda på det genom att läsa om det här på bloggen.

Men det känns riktigt jobbigt, inte alls så här jag ville att året skulle börja.

Och till råga på allt så fick jag den där saken som får mig att längta efter klimakteriet. Och så SSK-torsk på det...  Eeh.. Kan vi börja om den här dagen, tack?!

Får fortfarande lite halvmysko.. Det gör lite ont att dra djupa andetag.

Massor av snö har det också kommit. Fick värsta julkänslan när jag klev upp i morse.. Dåligt försenat eftersom det nästan är ett år kvar till nästa jul. (Tack och lov... )

Nu ringde finaste T.. de är på väg hem från matchen. Måste bädda extramadrassen då T´s systerson ska sova över här!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback