Tisdag 080115

Ikväll är det hockey. HV71 mot SSK. Ska bli kul att se, hoppas SSK vinner! Men det kan nog bli rätt svårt, fast å andra sidan så kan ju allt hända i denna underbara sport..

Annars då? Jo då.. Livet rullar på, allt känns finemang.

Får en himla massa frågor från nära och inte fullt så nära vänner ifall jag är gravid än. Men NEJ!! JAG ÄR INTE GRAVID! 

Skulle jag bli gravid, så skulle jag ändå inte tala om det på en gång. Så det så! Dessutom så är det kanske inte läge att bli gravid när man bara varit tillsammans i 3 månader.

Blir jag gravid, så lär ni bli varse om det tids nog. Så nog med frågor nu.. OKEJ???

Idag har jag påbörjat något som kommer bli för jävla svårt. Wish me luck!
Frågan är om jag fixar det????

Nu är det dags att återgå till arbetet!

Puss på nosen!

Kommentarer
Postat av: Therése

*skratt* Vilka är det som frågar om du är gravid??? :O Hur kan man ens komma på tanken på att fråga efter så ringa tid? *s* Här höll folk på att svimma då jag och M flyttade ihop efter 3,5 månad. De har typ inte hämtat sig från chocken än, trots att det är över 3 år sedan. *skratt* Hoppas allt är bra med dig? Mkt att göra på jobbet? kramar, La T.

2008-01-15 @ 21:03:39
Postat av: Marianne

Favvo-Therror.. Jag mailar dig på jobbet imorgon! Har haft helt sjukligt mycket att göra på jobbet.

Allt är great!

KRAM

2008-01-15 @ 21:50:34
Postat av: Frida

Vaddå är det nåt fel att bli gravid efter 2 månader ;)??

2008-01-18 @ 01:32:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback