Så less.. 080123

Urk.. Är så himla trött på det här nu. Vaknade imorse, duschade, sen kom det.. illamåendet. Började dagen med att kräkas. Skojigt.. nja.. inte mycket va?!

Känns som att jag inte gör något annat än gnäller.. Jag vill inte vara någon gnällig kärring..

Pratade med lillans dagisfröken när jag hämtade hem henne från dagis i måndags. Hon hade haft samma besvär som jag har. I TVÅ VECKOR hade hon mått illa..  Yeey... Bara 8 dagar kvar då..  MEGABLÄ!!!

Idag är det onsdag. Bara två tidiga mornar kvar.. Åh så härligt det ska bli på lördag morgon. Behöver inte gå upp tidigt. Behöver inte gå upp och hjälpa lillan med diverse saker. Ååååååh.. så skönt det ska bli!!!!!!!!!!

Skulle ha haft utvecklingssamtal idag, men chefen är inte här. Ja ja.. det lär man ju ändå inte slippa undan!

Dags att arbeta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback