Onsdag 080109

Halva veckan har snart passerat. Nice!

Igår var det skönt att vara SSK:are... Fast det började ruskigt darrigt och vi skakade mest på huvudet åt spelarna. Totalt utspelade de första 30 minuterna, men sedan började de trumma på och de kunde vinna med 6-3 mot SAIK.
Ligger på slutspelsplats nu, trevligt trevligt!

Fick även sova med finaste, så inatt har man sovit som en prinsessa. Inatt blir det som askungen igen.. Suck! ;-)

På jobbet är det helt galet mycket att göra, hela tiden. Från och med idag kommer jag även ha en kille sittandes vid min sida. Han är praktikant och ska läras upp. Haha.. stackarn! Tvingas sitta bredvid mig och A hela dagarna. Fucked up for life... =)  Ja ja, något ska han ju ha att prata med psykologen om.

Måste ta mig själv i kragen och ordna min planering inför våren. Har 13 kg att gå ner till sommaren.. Oh my.. Men helt omöjligt ska det ju inte vara.

Back to work..

Puss på nosen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback