Måndag 080121

Var hemma från jobbet idag med. Illamåendet har inte helt släppt greppet. Bröstsmärtan har börjat ge med sig lite grann. Skönt!

När det gäller rökningen så går det så där.. Har fuskat LITE! Imorgon ska jag köpa nya plåster och köra vidare!

Lämnade lillan på dagis imorse, fick dock hämta hem henne efter en timme. Magsjuk. Imorgon får hon vara med sin pappa så att jag kan jobba.

Igår kom finaste hem från sin norrlandstripp. Det var så härligt att få krama om honom igen. MYS!!!!!!!!!!!!!!
Kommer ha sådan abstinens efter honom när han åker till Australien. Får ladda upp med massor av böcker när han är borta. Verklighetsflykt? Jajamen! =)

Men är man kär, så är man!

Ser fram emot helgen. Blir troligen after-work en stund på fredag, sovmorgon på lördag. Slappa på dagen, titta på hockey på eftermiddagen och sedan göra något skoj på kvällen.. Bara jag och T... inga barn! Ska bli så najs!
Och sedan får man sovmorgon även på söndagen! LJUVLIGT!!!! Shit vad jag längtar efter helgen... =)

Måste snart ta tag i planeringen för lillans 3årskalas!

Hörni.. mina kära släktingar som läser här!! Se för faaan till att kunna komma på värsta festen snart... E ska ju ha sitt 3årspartaj snart, och hon vill gärna att ni kommer hit och sjunger och käkar tårta! ;-)

Nu ska jag ta och stoppa lillskruttan i säng och sedan lägga mig i ett bad.. Fryser ju.. 

Är även så satans trött. Sov knappt något under natten. Vaknade i ett och mådde så illa. Imorse när klockan ringde så kom det till och med några "tycka-synd-om-mig-själv"-tårar.. Inte roligt att vakna varje morgon med ett illamående! Förhoppningsvis får jag sova ordentligt inatt, så att man vaknar pigg och glad imorgon bitti!

Puss på nosen, suckers!

Kommentarer
Postat av: Frida

Det är okej att få bakslag. Men ge inte upp nu... det har jag gjort flera ggr innan jag slutade helt för ett år sedan. Dvs. man hittar lätt på ursäkter för att få röka tex. fester o annat... KÄMPA KÄMPA KÄMPA gumman! KRAM.

2008-01-22 @ 17:11:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback