Lördag 080119

Idag går min prövotid ut.. Har med andra ord haft körkortet i två år! Grattis till mig själv.. ;-)

SSK spelade mot Modo idag, tyvärr blev det torsk med 2-4. Det berodde på flera orsaker, men i vissa lägen undrar jag hur fan tränarna tänker. Vissa spelare borde ju fan sitta på läktarplats och se på.. och inte befinna sig på isen! Vart är viljan? Kämpaglöden? Faaan..

Idag mår jag bättre, men ändå inte helt 100%:igt! Bröstkorgen jävlas fortfarande.

Har städat och tvättat en del idag, snart ska jag lägga mig i ett varmt bad. Nu sitter jag bara här och njuter av en kall jäger + red bull och schyst musik!  Börjar även bli dags att natta Lillan.

Ska passa på att ägna mig lite åt "egenvård" ikväll..  Var ett bra tag sedan jag pysslade om mig själv. Hårinpackning och peeling och naglar står på schemat..

Ska bli intressant att se hur det nya arbetsschemat kommer att se ut för min del. Hoppas att det innebär att jag kan börja träna regelbundet på jobbet. Det vore ju riktigt najs.

Om 5 månader blir jag 32.. shit.. urk.. blä.. Det känns inte alls skoj!

Och idag är det 3 månader sen jag och T "hookade upp"... Grattis till honom.. *asg* Näää.. grattis till oss båda!
Imorgon bitti är han åter i Sthlm.. ska bli så najs att få krama om honom igen.. 

Haha.. låter som att han har varit borta i en evighet, men handlar egentligen om 3 dygn.. Men men.. ;-)

Nähä... nu är det dags att stoppa E i sängen, och mig själv i badet!

Puss på nosen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback