Fredag 080118

Hemma, efter att ha varit på jobbet och försökt jobba. Efter att ha spytt två gånger så insåg jag att det inte går!

Mår fortfarande illa, men nu har jag inget mer att spy upp! Blä!

Förresten.. tack för alla kommentarer! Jag kämpar på när det gäller rökningen, och mår jag så här så är det inte alls svårt! ;-) Keep on pepping! :-P

Och Frida.. haha.. Nej, det är inte alls något fel med att bli gravid efter bara två månader! Men det kanske inte är det mest ultimata! *ler*
(Jag har ju min dotter, och där var det ju inte ens något förhållande! )

Ska lägga mig ett tag, samla krafter så att jag kan hämta lillan och laga mat åt barnen. Man blir ju rätt matt av att kräkas..

Kommentarer
Postat av: Julia

Va jobbigt att må illa sådär! Kram

Postat av: Frida

:D Jag vet. Och nej det är kanske inte det mest ultimata men fasiken vad mysigt det är med en bebis!!!!!!

2008-01-19 @ 01:39:40
Postat av: Marianne

Frida.. Visst är det supermysigt med bebisar! Är lite avis på dig, som har en liten!

Min bebis blir ju snart 3 år. Och är inte i den roligaste perioden direkt (3-årstrots)

2008-01-19 @ 07:34:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback