Blargh... Oh my!

Tisdag kväll... Matchen är precis slut. Som jag misstänkte, så blev det SSK-torsk. Blääää...
Hoppas på vinst på torsdag istället. Då är det Luleå som står för motståndet. Grymt viktig match, så Luleå har lika många poäng som SSK.

För egen del så är det GRYMT jobbigt just nu. Dagens match gjorde ju inte det lättare för mig.

MEN... och det är ett stort jävla men.. Det är att det nu har passerat lite mer än 24 timmar!

24 timmar.

1440 minuter.

86400 sekunder...


Och fan ta mig.. Fler ska det bli!

Nu ska jag gå och pussas med min söte, som åker iväg i flera dagar! Kommer sakna, men å andra sidan så slipper han "bitchiga" mig under de värsta dagarna!

Håll tummarna för mig.. Pretty please!!

Kommentarer
Postat av: Thom Zetterström

*tummar*

Postat av: Marianne

Tack, söt! =)

2008-01-16 @ 19:35:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback