Bekännelse!

Här kommer min bekännelse! Jag har rökt idag! Shame on me...  tog dock bara 3 bloss och det smakade fan inte gott! Mitt problem med att sluta röka har varit att jag faktiskt tycker att det smakar så gott.. Men det gjorde det inte idag! Tjohooo!! Ett stort kliv framåt måste jag säga.

Tänker inte röka mer! Ska inte säga att jag aldrig ska röka igen, för då faller jag säkert på det. Men jag tänker inte röka mer på ett bra tag framöver. Ska hålla kvar känslan (smaken?) av hur äckligt det var!

Mår fortfarande jättedåligt. Har god lust att springa och kräkas var och varannan minut. Har även ont i bröstkorgen fortfarande. Hoppas att jag mår bättre imorgon, för så här vill jag inte må.

Har mått nästan konstant illa i ett dygn nu. Bröstkorgen har gjort ont i 2-3 dagar. Oskönt..

Idag misstänkte jag att jag åkt på vinterkräksjukan, men då borde man väl bli dålig i magen också?! Och sådana problem har jag inte. What´s wrong with me?

Saknar T så inåt helvete mycket just nu också.. Hade gärna lagt mig i sängen och skedat, men det får bli en annan dag. När han är hemma från sin norrlandstripp! =)

En annan sak jag klurar på är vilka ni är som läser?! Den senaste veckan har jag haft en rejäl ökning av besökare. Många vet jag ju vilka det är.. men ni andra.. Vilka är ni? Hur hittade ni hit?

Skriv gärna en kommentar och berätta! =)

Saknar dig så mycket just nu.. önskar att du vore här så att jag kunde få en kram.
Fast jag hoppas ändå att du har det skojigt med dina vänner och att ni lyckas heja fram SSK till ytterligare 3 poäng. Puss på dig, finaste!

Kommentarer
Postat av: maria lind

Kämpa på, vad bra att det smakade skit när du rökte, då går det lättare. Brorsan har varit rökfri i flera månader, tror ett halvår, han klarar det galant nu, men det var ju svårt i början. Jag håller tummarna för dig.

2008-01-19 @ 08:55:32
Postat av: Moster Anita

tjenare gumman...ja jag måste erkänna mig skyldig till att kolla in din blogg då å då*s*..du hör ju aldrig av dig och jag saknar lillfisen E
när ska ni komma och hälsa på??Jag har börjat jobba natt och det känns helt ok, inte minst med tanke på att man får en sjysstare lön oxå :-) och sen har jag träffat en skithärlig snubbe ..*rodnar*

2008-01-20 @ 15:49:04
Postat av: Mattias

Läser ibland... men du! Hur kan man se besökare?

2008-01-21 @ 09:05:46
Postat av: Frida

Jag läser men det vet du :D

2008-01-22 @ 17:08:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback