Torsdag 080207

Sådärja.. så var sista arbetsdagen denna vecka avklarad! Har tagit en semesterdag imorgon då lillans dagis har stängt för planering.

Lillan ska på sitt första tandläkarbesök. Ska bli intressant att se om hon gapar eller inte! haha..

Sedan måste jag försöka städa upp ordentligt här hemma, så att det bara är lite plock att ordna med inför nästa helg. Ska ha 3årskalas för stumpan den 16e.. samma dag som älsklingen kommer hem! Som jag längtar! Herre jävlar! =)

Längtar efter våren som en törstande i Saharaöknen. Är så less på detta eviga regnande. Vart är vi på väg egentligen?

För bara 3 år sedan var det hur mycket snö och elände som helst. Kommer ihåg att när vi var på väg hem från bb, så var jag så orolig över att hamna i diket. Snöstorm!! Dessutom höll jag på att slå på arslet, med lilla nyfödda grodan i famnen,  när jag klev ur bilen. Det som kan ha spelat in var att jag hade på mig ett par slitna gympaskor utan skosnören. Det var nämligen det jag var tvungen att pressa ner mina vattenfyllda fötter i när morsan skulle skjutsa in mig till förlossningen.. Fick inte på mig något annat..

Åhoj.. där blev det lite utav en tripp down memory lane.. =)

Är sjukligt trött, men om jag känner mig själv rätt, så kommer jag likförbannat att sitta uppe alldeles för sent! Det är inte roligt att sova utan T..  För fan.. Pallra dig hem nu!! ;-)

Neeej.. skämt åsido, jag hoppas ju givetvis att han har det helt fantastiskt bra nere i Melbourne. Tids nog är han hemma igen, och jag kan sova som en prinsessa igen! =)

Puss på nosen, mina goa vänner! Och puss på valfritt ställe, T! Love ya!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback