Skitfredag.. PISSFREDAG!

Idag har det varit en riktig skitdag.

Började bra! Men sedan gick det inte lika bra!

Har varit astrött hela dagen. Somnade vid 16tiden, sov till 18. Åt middag, pratade med mamma. Mamma berättade att mormor verkligen HAR cancer och måste opereras. Magsäcken måste tydligen bort. Så jävla hemskt! Lilla mormor..

Känner mig dessutom så fjantig som gnäller om min rygg som bråkar med mig idag, samt mitt fetingstora munsår när mormor har det som hon har det.

Men likförbannat är det ryggen tillsammans med mitt munsår och min trötthet och givetvis den förbannade cancerhelvetet som gjort denna dag till en riktig skitdag.

Tack och lov att den här dagen snart är över. Tyvärr är cancern fortfarande kvar imorgon.

JÄVLA SKIT PISS CANCER!!!

Nu ska jag försöka få lite sömn..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback