Psykfall??

Tror att jag blivit helt psycho..

Imorse, innan jag klev in i duschen, så började tårarna rinna. Ingen anledning alls. Kände mig inte speciellt ledsen eller upprörd eller någonting. Bara jävligt trött. Men tårarna kom ändå.

På jobbet, efter lunch precis, så kom tårarna igen. What the fuck??? A och L frågade båda två vad det var. Inget svarade jag besvärat. Tog min jacka och gick ut en liten stund. Väl där ute kom det ytterligare några tårar.

När jag kom tillbaka, så skrev A & L till mig via vårt telefonisystem (som funkar som ICQ/msn) och undrade vad det var, om jag behövde prata, gå undan en stund.  Men det var ju inget?! Det gick över ganska snabbt. Tog mig i kragen och jobbade lite grann.

Här hemma, nu ikväll, har jag varit en argbigga utan dess like. Anni ringde, och jag hann knappt säga hej till henne, innan jag drog igång en 5minutersharang om vad jag starkt ogillar. Haha..  Lugnade ned mig, och sedan fick hon gå loss!

Jag har stor lust att bara dra ut allt jag äger i möbelväg ut på gården. Hälla en dunk bensin över skiten och tända på! Sedan gå in och skrubba lägenheten från golv till tak, måla om i grabbens rum, köket, hallen och vardagsrummet. Börja om från början!

Får även spelet över att det alltid är så rörigt här hemma. Det spelar ingen roll om jag plockar undan konstant eller bara skiter i det. Det ser fan ta mig likadant ut iallafall..

I helgen är det jag som ska röja undan. REJÄLT!

Måste komma ihåg att fråga morsan om jag får låna hennes digitalkamera. Har lite stuff som jag funderar på att lägga ut på blocket! Sedan så fyller ju stumpan år på måndag och då måste jag kunna ta bilder på 3årstösen! =)

Nu ska jag  lägga mig i soffan och läsa i en bok.

Puss på nosen!

By the way... Saknar så det gör ont!!!!!!!!!!!

Kommentarer
Postat av: Frida

Skickar en extra stor kram!!!!

2008-02-05 @ 22:25:19
Postat av: Mattias

Öschöttekramar från Wiggo!

Postat av: Marianne

Tack.. vad ni är gulliga! Kram

2008-02-06 @ 09:23:58
Postat av: maraja

Hej gums! Skickar stora varma kramar till dig, hoppas din kärlek kommer hem snart, så längtan går över ;)
Puss & kram / Maria

2008-02-06 @ 10:52:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback