Onsdag 080213

Mer än halva veckan är avklarad. Skönt! Håller nog på att drabbas av något skit igen.. Mådde jättedåligt på t-banan hem. Väl framme i hagsätra satte jag kurs mot dagis. Halvvägs fram spydde jag i en buske. Urk!

Mötte en dagisfröken som hälsade och tittade lite frågande på mig. Såg nog rätt sjuk ut..

Nu har jag precis ätit några smörgåsar. Någon mat är inte att tänka på.

Var och beställde tårtan som tösen ska få bjuda på! Den blir nog bra! Beställde från samma ställe förra året också.
Hade helt absurda drömmar natten till idag. Kan inte släppa den drömmen helt.. Var helt kallsvettig när jag vaknade imorse.

Ikväll är det säsongsstart av Grey´s anatomy. Lovely... Kommer garanterat sitta bänkad framför det. Och imorgon är det äntligen hockey igen!

Och nu är det inte lång tid kvar tills älsklingen är hemma igen.. Fiii fan så najs det ska bli att få hem honom igen! 16 dagar är lång tid att vara ifrån varandra!

Nu är det dags att krascha i soffan!

Puss på nosen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback