Men BAJS också..

Blev inget jobb för mig idag. Är helt sänkt.. och totalt genomförkyld. Urk!

Har sovit som en kratta i flera nätter nu och det börjar ta ut sin rätt..

Fast de två senaste nätterna har jag iofs fått sova bredvid T.. MYYYS! Det var så skönt att få hem honom.. och han är ju inte dåligt jetlaggad.. *S* Igår gick han o la sig samtidigt som lillan..

Kalaset hade vi i lördags och hon fick massor av paket! Miljarder pärlor, play-doh-lera som nu ligger lite här o där, dockvagn, dockor, dockkläder, pippikläder, kläder.. osv.. Hon tyckte nog att det var en lyckad dag!

Jag tyckte också att den var helt okej, hade varit bättre om man själv inte hade varit så sänkt!

Nu ska jag hämta täcket från sängen, lägga mig i soffan och glo på tv. Glass? Nej.. men ack så gott det hade varit!

*snörvel*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback